Mat Josquin nieuwe manager marketing & communicatie van Mikrocentrum

Mikrocentrum,  2 december 2015
Mat Josquin tijdens de CIC

Per 1 juli 2015 is Mat Josquin aangesteld als manager marketing & communicatie van Mikrocentrum. Vanuit zijn nieuwe functie is hij verantwoordelijk geworden voor de totale branding van de organisatie. Sinds februari 2006 is Mat actief op het gebied van new business development, themabijeenkomsten, vakbeurzen en congressen, conceptontwikkeling en multimediatoepassingen.

 

Gedurende de afgelopen 10 jaar is Mat Josquin nauw betrokken geweest bij de invulling de dependance op de High Tech Campus in Eindhoven, het initiëren van nieuwe concepten, waaronder Campus Industry Connection. Verder is Mat werkzaam als penvoerder bij IPC projecten. Het is een logische stap voor het MT om, met de opgebouwde ervaring, Mat Josquin te benoemen tot manager marketing & communicatie.

 

Over Mikrocentrum

Mikrocentrum levert als onafhankelijke kennisinstelling een bijdrage aan het verbeteren van technische en bedrijfsmatige processen bij OEM'ers en toeleveranciers. Zij stelt zicht tot doel om zowel professionals als organisaties te ondersteunen om zich te ontwikkelen in diverse vakgebieden van de technische maakindustrie.


Dit wordt gerealiseerd door het organiseren van bijeenkomsten waarbij de combinatie van kennisoverdracht en netwerken centraal staat. Vanuit het Mikrocentrum High Tech Platform worden hier 600 bedrijven nauw bij betrokken.


De belangrijkste activiteiten van de organisatie zijn opleiden en het organiseren van vakbeurzen en congressen. Jaarlijks nemen zo'n 5.000 bedrijven en 20.000 personen deel aan deze activiteiten.

Zie ook: