Als (service-)engineer of monteur ben je het gezicht van het bedrijf in de klant-leverancierrelatie. Het is van onschatbare waarde als je op klantgerichte wijze jouw functie uitoefent. Je hebt namelijk een grote invloed op het imago van jouw bedrijf. Na afloop van de training Service monteur als ambassadeur ben je in staat om jouzelf en jouw bedrijf op een juiste manier te presenteren.
Na afloop van de training ben je in staat om jouzelf en jouw bedrijf op een juiste manier te presenteren. Je hebt geleerd hoe je door het versterken van jouw verbale en non-verbale communicatie meer impact kunt maken. Dit vertaalt zich direct in een professionelere samenwerking en verbetering van jouw resultaat.
Tijdens deze training staat vooral de praktijk centraal. Je werkt intensief aan jouw non-verbale en verbale presentatie. Verder wordt de rol van de technicus behandeld en de invloed van zijn handelen op het imago van jouw bedrijf. Daar waar nodig wordt de theorie behandeld die je overigens meekrijgt in een overzichtelijke syllabus. De trainingsinhoud is onmiddellijk toe te passen in de praktijk.
Je ontvangt voorafgaande aan de training een intakeformulier. Hier kun jij aangeven wat jouw specifieke leerdoelen zijn, zodat de trainer hierop tijdens de training kan inspelen.
Onder begeleiding van een ervaren communicatietrainer worden de volgende onderwerpen behandeld:
Tijdens de training ga je aan de slag met praktische situaties door rollenspellen en oefeningen. Ook maak je een aantal testen, die meer inzicht bieden in de effecten van jouw houding en gedrag.
Neem contact op voor meer informatieAls u inzicht wilt in uw klantgerichte houding en vaardigheden wilt ontwikkelen om, op een professionele wijze, die moeilijke klant te beïnvloeden dan is deze training een aanrader. De rollenspellen met de trainer leiden tot nieuwe inzichten en vaardigheden. Dit geeft u handvatten om in moeilijke en stressvolle momenten klantgericht te blijven communiceren.
Wanneer je meerdere medewerkers in jouw bedrijf op wilt laten leiden, is het interessanter en voordeliger om een cursus bij je op locatie te organiseren. Een goede afstemming op jouw bedrijfsspecifieke situatie en de inzet van zeer ervaren docenten die hun sporen in de praktijk hebben verdiend is hierbij essentieel. Mikrocentrum is CEDEO-erkend en garandeert de beste kwaliteit.
Heb je interesse in een bedrijfsintern traject? Onze Programmamanager Opleidingen Wilma Kuijpers komt graag vrijblijvend bij je op bezoek.