Na afloop van de training bent u in staat om uzelf en uw bedrijf op een juiste manier te presenteren. U heeft geleerd hoe u door het versterken van uw verbale en non-verbale communicatie meer impact kunt maken. Dit vertaalt zich direct in een professionelere samenwerking en verbetering van uw resultaat.
Tijdens deze training staat vooral de praktijk centraal. U werkt intensief aan uw non-verbale en verbale presentatie. Verder wordt de rol van de technicus behandeld en de invloed van zijn handelen op het imago van uw bedrijf. Daar waar nodig wordt de theorie behandeld die u overigens meekrijgt in een overzichtelijke syllabus. De trainingsinhoud is onmiddellijk toe te passen in de praktijk.
U ontvangt voorafgaande aan de training een intakeformulier. Hier kunt u aangeven wat uw specifieke leerdoelen zijn, zodat de trainer hierop tijdens de training kan inspelen.
Na afloop van de training bent u in staat om uzelf en uw bedrijf op een juiste manier te presenteren. U heeft geleerd hoe u door het versterken van uw verbale en non-verbale communicatie meer impact kunt maken. Dit vertaalt zich direct in een professionelere samenwerking en verbetering van uw resultaat.
Tijdens deze training staat vooral de praktijk centraal. U werkt intensief aan uw non-verbale en verbale presentatie. Verder wordt de rol van de technicus behandeld en de invloed van zijn handelen op het imago van uw bedrijf. Daar waar nodig wordt de theorie behandeld die u overigens meekrijgt in een overzichtelijke syllabus. De trainingsinhoud is onmiddellijk toe te passen in de praktijk.
U ontvangt voorafgaande aan de training een intakeformulier. Hier kunt u aangeven wat uw specifieke leerdoelen zijn, zodat de trainer hierop tijdens de training kan inspelen.
Onder begeleiding van een ervaren communicatietrainer worden de volgende onderwerpen behandeld:
Tijdens de training gaat u aan de slag met praktische situaties door rollenspellen en oefeningen. Ook krijgt u een aantal testen, die meer inzicht bieden in de effecten van uw houding en gedrag.
Als u inzicht wilt in uw klantgerichte houding en vaardigheden wilt ontwikkelen om, op een professionele wijze, die moeilijke klant te beïnvloeden dan is deze training een aanrader. De rollenspellen met de trainer leiden tot nieuwe inzichten en vaardigheden. Dit geeft u handvatten om in moeilijke en stressvolle momenten klantgericht te blijven communiceren.
Wanneer u meerdere medewerkers in uw bedrijf op wilt laten leiden, is het interessant en voordelig om deze training bij u op locatie te organiseren. Een goede afstemming op uw bedrijfsspecifieke situatie en de inzet van zeer ervaren docenten die hun sporen in de praktijk hebben verdiend is hierbij essentieel. Mikrocentrum is CEDEO-erkend en garandeert de beste kwaliteit.
Heeft u interesse in dit bedrijfsintern traject? Onze opleidingsmanager Wilma Kuijpers komt graag vrijblijvend bij u op bezoek.
Wanneer u meerdere medewerkers in uw bedrijf op wilt laten leiden, is het interessant en voordelig om deze training bij u op locatie te organiseren. Een goede afstemming op uw bedrijfsspecifieke situatie en de inzet van zeer ervaren docenten die hun sporen in de praktijk hebben verdiend is hierbij essentieel. Mikrocentrum is CEDEO-erkend en garandeert de beste kwaliteit.
Heeft u interesse in dit bedrijfsintern traject? Onze opleidingsmanager Wilma Kuijpers komt graag vrijblijvend bij u op bezoek.