25 november 2020
Leestijd: 2 minuten

Susanne van Doornik, Manager Marketing & Communicatie

Susanne v Doornik 1250x900

Susanne is de architect achter de nieuwe Mikrocentrum-website en de drijvende kracht achter het nieuwe Marketing Automation beleid. Als Manager Marketing & Communicatie is Susanne verantwoordelijk voor alle marketingactiviteiten binnen Mikrocentrum. 

‘’Mikrocentrum is een stabiele organisatie waar niet alleen hard wordt gewerkt, maar waar ook een hoge mate van collegialiteit heerst’’

Hoe is het om bij Mikrocentrum te werken?

Ik vind het een leuke organisatie om voor te werken. Je hebt namelijk heel veel verschillende taken en krijgt veel vrijheid en kansen om nieuwe dingen uit te proberen. Vooral op marketinggebied is het heel divers. De ene dag ben je bezig met opleidingen en de andere dag met evenementen of themadagen. Het is geen een dag hetzelfde. Elk evenement is ook anders, want de technologie ontwikkelt natuurlijk ook en daar moet je als Marketeer ook op inspelen.

Wat is het eerste wat bij je opkomt als je aan Mikrocentrum denkt?

Gedreven, je ziet dat de mensen die hier werken een enorme passie hebben voor wat ze doen. Nee is eigenlijk geen antwoord. Je ziet dat bijvoorbeeld de opleidingsmanagers heel erg gedreven zijn om de cursussen van de beste kwaliteit te maken. En dat ze heel ver gaan om de cursussen goed bij klanten neer te zetten.

Wat is volgens jou een kernwaarde van Mikrocentrum?

Samenwerken, Mikrocentrum is echt een verbinder. Dat zie je ook in al de activiteiten die wij doen. Maar ook erg kennisgedreven, persoonlijk, het leveren van hoge kwaliteit en faciliteren.

Hoe omschrijf je de band met je collega's?

De sfeer is altijd goed en we organiseren ook regelmatig buiten werktijd leuke activiteiten. Zo nemen we wel eens deel aan pubquizen en houden we iedere vrijdagmiddag een vrijmibo. Er hangt een ‘hard werken, maar het toch ook gezellig maken met elkaar’ mentaliteit, merk ikzelf.