25 november 2020
Leestijd: 2 minuten

Susanne van Doornik, Manager Marketing & Communicatie

Susanne v Doornik 1250x900

Susanne is Manager Marketing en Communicatie bij Mikrocentrum en verantwoordelijk voor het marketingcommunicatie beleid en de daaruit vloeiende activiteiten. Ze is ook de architect achter de nieuwe Mikrocentrum-website en de drijvende kracht achter het nieuwe Marketing Automation beleid. 

‘’Mikrocentrum is een stabiele organisatie waar niet alleen hard wordt gewerkt, maar waar ook een hoge mate van collegialiteit heerst’’

Hoe is het om bij Mikrocentrum te werken?

Ik vind het een leuke organisatie om voor te werken. Je hebt namelijk heel veel verschillende taken en krijgt veel vrijheid en kansen om nieuwe dingen uit te proberen. Vooral op marketinggebied is het heel divers. De ene keer ben je bezig met opleidingen om vervolgens door te gaan met evenementen, themadagen of het High Tech Platform. Omdat we veel verschillende vakgebieden bedienen, leer je ontzettend veel over de verschillende technologieën en ontdek je iedere dag iets nieuws. Techniek staat namelijk nooit stil. Het is geen een dag hetzelfde, de wereld veranderd razendsnel en daar moet je als Marketeer ook op in weten te spelen.

Wat is het eerste wat bij je opkomt als je aan Mikrocentrum denkt?

Gedreven. Je ziet dat de mensen die hier werken een enorme passie hebben voor wat ze doen en de klant echt bovenaan zetten. Je ziet dat bijvoorbeeld de opleidingsmanagers alles op alles zetten om de cursussen van de beste kwaliteit te leveren en heel goed naar de klant luisteren. Voor evenementmanagers geldt weer dat ze telkens de samenwerking opzoeken met allerlei partijen om een sterk event neer te zetten dat echt meerwaarde biedt voor zowel de bezoeker als exposant. 

Wat is volgens jou een kernwaarde van Mikrocentrum?

Samenwerken. Mikrocentrum is echt een verbinder. Dat zie je ook in al de activiteiten die wij doen. We organiseren die namelijk niet alleen, maar voor door en met de industrie. Ook zijn we erg kennisgedreven, vinden we persoonlijk contact ontzettend belangrijk, gaan we voor de hoogste kwaliteit en staat het faciliteren van kennis en netwerken bij ons voorop.

Hoe omschrijf je de band met je collega's?

De sfeer is informeel en we organiseren ook regelmatig buiten werktijd leuke activiteiten. Zo nemen we wel eens deel aan pubquizen en houden we iedere vrijdagmiddag een vrijmibo. Er hangt een ‘hard werken, maar het toch ook gezellig maken met elkaar’ mentaliteit.